A virtuális asszisztensek olyan szakemberek, akik online vagy távolról végzik munkájukat, és széles körű adminisztratív és támogató feladatokat látnak el különböző ügyfelek számára. Feladatkörüket az ügyfél igényeihez és az adott projekt vagy vállalkozás jellegéhez igazítják.

A virtuális asszisztensek tevékenységei között szerepelnek a kommunikációs feladatok, az időmenedzsment, az adminisztráció, az adatkezelés, az online kutatás, a szövegírás, az ütemtervezés és az egyéb feladatok, amelyek segítik az ügyfelek hatékonyabb működését és időmegtakarítását.

Ezek a szakemberek távolról dolgoznak, és segítenek az ügyfeleknek hatékonyabban működni, miközben csökkentik az adminisztratív terheket és a napi rutinfeladatokat.

(Forrás: Virtuális Irodaház)

Az ingyenes konzultáció keretein belül átbeszéljük igényeidet, a vállalkozásodban felmerülő feladatokat, amiket kiszerveznél nekem, felmerülő problémákat, amire megoldást találhatunk. Ezt követően 48 órán belül egy mindenre kiterjedő árajánlatot küdök Neked. Az árajánlat elfogadása után megkötjük az együttműködési megállapodást. Megosztod velem a munkavégzéshez szükséges információkat, adatokat, szoftvereket, stb. Ez után már csak a közös munka vár Ránk: én elvégzem a Rám bízott feladatokat, majd számlát küldök róla.

A munkára fordított időt a Toggl online időmérő alkalmazással mérem. Perc alapú számlázást alkalmazok. Amint az elvégzett munkaóra megközelíti a választott csomag óraszámát, értesítsét küldök e-mailben.

A kiállítástól számított 8 napon belül tudod kiegyenlíteni átutalással a számlát.

A teljesség igénye nélkül felsorolok néhány tényt, ami a feladatok delegálása mellett szól:

  • csak a ténylegesen elvégzett munkáért fizetsz
  • adózásomért magam felelek, így nincs gondod a járulékokra és egyéb ezzel járó költségekre
  • az elvégzett feladatokért kiállított számlát költségként számolhatod el
  • többet nem kell foglalkoznod a szabadságok kiadásával, táppénzzel, cafeterival,  utiköltséggel, eszközökkel/amortizációval, irodabérléssel, irodaszerekkel
  • a felszabadult időt és energiát felhasználhatod a vállalkozásod fejlesztésére

Ha folyamatosan együtt dolgozunk vagy több munkát szerveznél ki, előnyösebb csomagot választanod a kedvezőbb óradíjak miatt.

Amint az elvégzett munkaóra megközelíti a választott csomag óraszámát, értesítést küldök e-mailben.

Váratlan költség nem merülhet fel. Csak a szerződésben meghatározott óradíjat vagy csomagdíjat kell kifizetned. Minden egyéb külön megállapodás alapján kerül számlázásra.

Sürgős, ad hoc jellegű feladatok esetén a lehetőségeimhez mérten próbálok segíteni. Elsődleges, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsak, de mindent megteszek annak érdekében, hogy a sürgős projektek esetében is támogatni tudjalak. Az azonnali rendelkezésre állás költségeit a Szolgáltatások & Árak menüpont alatt találod.

Természetesen. A megbízási szerződést bármikor módosíthatjuk az igényeidnek megfelelően. Hatályba lépés mindig az adott hónapot követő hónap első napja.

Célom, hogy hosszú távú munkakapcsolat és produktív együttműködés alakuljon ki közöttünk. Azonnali rendelkezésre állás is lehetséges, akár hétvégén is. Ennek költségeiről a Szolgáltatások&Árak menüpont alatt olvashatsz.

A bizalom nélkülözhetetlen az együttműködés során.  Megbízási szerződést és titoktartási nyilatkozatot írunk a munkavégzés megkezdése előtt. A céges információkat bizalmasan kezelem.